گرم ترین شهرهای کانادا کدامند؟

کانادا کشور سردسیری است که به زمستان‌های سرد و البته منحصربفردش معروف است. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، مخصوصا مهاجران ایرانی و خاورمیانه‌ای به دنبال نقاط گرم این کشور باشند.

کاناتاویزا | در این گزارش گرم‌ترین شهرهای کانادا به شما معرفی شده است. شهرهایی که ممکن است مایل باشید پس از مهاجرت به کانادا در یکی از آنها زندگی کنید تا شاید دستکم روزهای گرم بیشتری را در آن کشور تجربه کنید.

شهر ویکتوریا در استان بریتیش کلمبیا

شهر ویکتوریا به عنوان مرکز استان بریتیش کلمبیا، شهری است که به خاطر آب و هوایش از سایر شهرهای بزرگ کانادا متمایز است . بر اساس گزارش‌های کنونی از وضعیت آب و هوا ، این شهر با متوسط دمای حداکثر 15.3  درجه سانتی گراد، گرم‌ترین شهر کاناداست. زمستان های معتدل این شهر با بارش برف همراه است. تابستان های گرم این شهر هم آن را به مکانی جذاب برای کسانی که آب و هوای تند و خشن را دوست ندارند تبدیل کرده است.

این آب و هوای معتدل ، شرایط عالی برای گشت و گذار در پارک‌ها و باغ‌های فراوان شهر ویکتوریا را فراهم کرده است بنابراین جای تعجب نیست که  به این شهر عنوان باغ شهر داده شده است.

شهر ابوتسفورد در استان بریتیش کلمبیا

متوسط دمای شهر ابوتسفورد 15.1 درجه سانتی گراد است. این شهر به عنوان بزرگترین شهر در منطقه دره فریزر ، با داشتن گرمترین شرایط آب و هوایی در کل کشور ، به خود می بالد. گزارش‌های کنونی از آب و هوای کانادا حکایت از این دارد که شهر ابوتسفورد پس از شهر ویکتوریا می‌تواند به عنوان دومین شهر گرم کانادا قلمداد شود. این شهر با توجه به طول فصل بدون یخبندان هم سومین شهر کانادا محسوب می شود.

شرایط آب و هوایی در این شهر برای کشت گیاهان و تولید محصولات کشاورزی ، ایده آل است و ۷۰ درصد زمین های این شهر کشاورزی هستند.

نقشه تغییرات گرمایی در کانادا

شهر ویندزور در استان آنتاریو

شهر دیگر از لیست گرمترین شهرهای کانادا با متوسط دمای 14.4 درجه سانتی گراد، شهر ویندزور به عنوان جنوبی ترین شهر کانادا، در مرز با ایالات متحده آمریکا است. این شهر دارای آب و هوای مرطوب قاره ای است و تابستان های شهر بسیار گرم و مرطوب است.

تلفیق گرما و رطوبت در این شهر بسیار محسوس است و دمای این شهر در طول تابستان به ۳۰ درجه و رطوبت به بالاتر از ۷۰ درصد نیز می رسد.

شهر سنت کاترینز  در استان آنتاریو

شهر سنت کاترینز با متوسط دمای 13.6 سانتیگراد ، در جنوب شرقی کانادا و در نزدیکی مرز این کشور با ایالات متحده آمریکا واقع شده است. سنت کاترینز با داشتن آب و هوای منحصر بفرد قاره ای، با بهره گیری از تاثیر همسایگی با دریاچه های آنتاریو و همچنین آبشار نیاگارا  جزو گرمترین شهرهای کانادا است. در فصل زمستان هم این شهر یکی از گرمترین زمستان‌ها را در شرق کانادا داراست.

شهر کلونا در استان بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا در مجموع گرم ترین آب و هوای کانادا را دارد.برای همین است که بیشترین شهر را در لیست گرم ترین شهرهای کانادا دارد. شهر کلونا دارای چهار فصل مجزا و آب و هوای مرطوب قاره‌ای است.

از بین تمام شهر های مهم کانادا، این شهر با داشتن ۲۶ روز در سال که دمای هوا به ۳۰ درجه سانتی گراد یا بالاتر می رسد دارای رتبه اول بیشترین تعداد روزهای گرم با سالانه ۲۶ روز را دارد. بر اساس گزارش‌های کنونی از آب و هوای کانادا، این شهر با متوسط میانگین دمای 14.7 درجه سانتی گراد جزو شهرهای گرم کانادا به شمار می‌رود.

شما هم اگر دوستدار آب و هوا معتدل هستید، می‌توانید یکی از این شهرها را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *