هزینه زایمان با ویزای توریستی در کانادا چقدر است؟

مهاجرت به کانادا روش‌های مختلفی دارد که یکی از متفاوت‌ترین آنها اخذ اقامت از طریق تولد فرزند در این کشور است، موضوعی که سبب شده بسیاری از افراد با اخذ ویزای توریستی به این کشور رفته و فرزند خود را در آنجا به دنیا بیاورند. اما آیا می‌دانید هزینه‌های تولد فرزند با ویزای توریستی در کانادا چقدر است؟

کاناتاویزا| اگر اخبار مربوط به چهره‌های شناخته شده یا همان سلبریتی‌ها را دنبال کنید، حتما متوجه شده‌اید که برخی از آنها فرزندان خود را در کشور کانادا به دنیا آورده‌اند . دلیل این اقدام هم این است که کودک متولد شده در کانادا اقامت این کشور را دریافت می‌کند و حتی بعد از  رسیدن به سن قانونی می‌تواند مقدمات مهاجرت و اقدامات والدین خود را نیز فراهم کنند.

شما هم می‌توانید با دریافت ویزای توریستی یا ویزای مولتی کانادا به این کشور سفر کرده و فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورید. اما لازم است قبل از این اقدام از هزینه‌های تصمیم خود با خبر باشید.

به همین دلیل ما لیستی از برآورد هزینه ها بر اساس هفته 28 تا سی ام بارداری در زمان ورود به خاک کانادا را تهیه کرده‌ایم که در ادامه آمده است. قبل از تمام این موارد توجه داشته باشید که برای سفر به کانادا در دوران بارداری حتما باید مجوز پزشک را دریافت کنید.

تولد فرزند در کانادا

هزینه‌ زایمان طبیعی و سزارین در کانادا چقدر است؟

هزینه زایمان طبیعی و سزارین در کانادا تفاوتی چندانی با هم ندارند. در زایمان طبیعی هزینه اپیدورال یا همان بی‌حسی از کمر و در زایمان به روش سزارین هزینه متخصص بیهوشی پرداخت خواهد شد، که هر دو حدودا ۱۰۰۰ دلار است.  در عمل سزارین مبلغ ۴۰۰ دلار هم برای دستیار بیهوشی پرداخت خواهد شد.

در کشور کانادا، هزینه برای اولین ویزیت متخصص زنان و زایمان ۱۵۰تا 140 دلار و دومین ویزیت نیز بین 40 تا 120 دلار است. سومین ویزیت متخصص و ویزیت های بعدی هم که معمولا به صورت هفتگی انجام می‌شود حدود ۴۰ دلار است.

قیمیت حدودی سونوگرافی درهفته ۳۲ بارداری۱۸۰ دلار بسته به محل و‌ متخصص رادیولوژیست است. همچنین قیمت آزمایش خون درصورت نیاز و بسته به نوع آزمایش حدود ۲۰۰تا ۳۵ دلار خواهد بود.

زایمان در کانادا

دستمزد متخصص زنان و زایمان برای زایمان طبیعی یا سزارین حدود ۲۵۰۰ دلار است. لازم‌ به ذکر است که هزینه اپیدورال چنانچه زایمان بین ساعت ۵ عصر تا ۷ صبح روز بعد انجام گیرد، مبلغ ۵۰۰ دلار اضافه دریافت خواهد شد.

هزینه اتاق در بیمارستان برای هر شب بین ۲۵۰۰ تا ‌۲۹۱۵ دلار بسته به بیمارستان و نوع اتاق خواهد بود و‌ تخت نوزاد برای هر شب ۱۳۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

در آخر نکته مهم و لازم به توجه این است که بیمارستان مبلغ ۷۸۰۰ دلار را به عنوان پیش پرداخت در زمان بستری و پیش از عمل از بیمار دریافت می کند.

در صورت اضافه یا کم بودن این مبلغ، مابقی مبلغ به بیمار پس داده شده و یا مبلغ اضافه دریافت می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *